Lesson series

Bestselgerens 24 salg og serviceferdigheter

Ferdighetshjulet, som består av de 6 grunnleggende salgsfasene.
What you are going to learn

I dette kurset lærer du:

De 24 ferdighetene en selger må kunne får å kunne følge opp kunden gjennom alle de 6 salgsfasene i et salg. Vi går grundig gjennom alle salgsfasene og gir deg tips og nyttige erfaringer på veien.
Gjennom dette kurset vil du lære om:

  • Planleggingsfasen, behovsfasen, løsningsfasen, avsluttingsfasen og oppfølgingsfasen i en salgsprosess.
  • Vi har delt hver fase in i 5 deler der du får kokret kunnskap om hav du bør gjøre og ikke gjøre.
  • I tillegg vil du lære om de vanligste kundetypene og hvordan du skal kommunisere med dem gjennom hele salgsprosessen.
  • Gjør du det du lærer i dette kurset vil det forbedre hor mange salg du lukker dramatisk.
  • I tillegg til online kurset får du en godkjent fagbok av oss.
  • Du får tilgang til en stor verektøy kasse med oppgaver innen salg & service så du kan øve deg alene eller sammen med kollegaene dine.
  • Vi har også en sluttprøve og du får et diplom/ sertifisering fra Nordic Business Academy innen dette fagfeltet når du består den.

Ikke gå glipp av..!

Dagens tilbud!

10% Rabatt - Bruk denne koden i dag og få 10% rabatt på kurset. Koden er: OKTOBER10

Kay Ellingsen

Salgs og ledelses coach, fagbokforfatter
Om
Kay Ellingsen har kurset over 20.000 personer i salg/ledelse. Mange av bedriftene han har hjulpet har blitt Gasselle bedrifter. I dette kurset går han dypere inn på hvordan du skal lede et salgsteam og kunne følge dem opp i alle salgsfasene ut fra hvilken selgertype de er. Han har delt selgere inn i 4 hovedtyper som har sine styrker og svakheter. I dette kurset lærer du hvordan du skal spille på deres styrker og hjelpe dem med deres svakheter. Du lærer også masse om kommunikasjon med dine medarbeidere og dine kunder.

Course contents

Hva våre kursdeltakere sier om oss.

Av alle kurs jeg har vært på er Business Coach kurset hos Nordic Business Academy desidert det mest lærerike kurset jeg har deltatt på. Det var motiverende med faglig dyktige kursholdere som er flinke til å lære fra seg. Kursleder Kay Ellingsen er en engasjerende kursholder som sørger for at man reiser hjem etter hver kursdag med mye nyttig kunnskap. Kurset inneholder en stor del praktisk trening hvor man danner et godt grunnlag for en positiv og varig utvikling. Kursets dokumentasjon inneholder 4 bøker spekket med all relevant informasjon for salg/service og ledelse..
Audun Johnsen
Avdelingsleder,  Kontorland
I min karriere har jeg vært innom flere salgskurs hvor dette er klart det beste kurset! Dette er ikke et basic salgskurs som lærer deg om salgssamtalen. Dette er adferdspsykologi og kunsten om hvordan tilnærme seg ulike personligheter. I tillegg har jeg lært meg selv å kjenne enda bedre! Kurset er engasjerende, inspirerende, og svært lærerikt. Teorien er konkret, og med mange gode eksempler vi alle kan relatere oss til. Det er mye praktisk trening på kurssamlingene, og vi blir ofte utfordret og dratt ut av egen komfortsone, noe som er veldig lærerikt! Anbefales!..
Siv Schøning
Salgssjef, Smart Media
Created with